poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Fotografia&Inspiracje

Hej!
Dzisiaj ostatni dzień na powtórki przed egzaminem , jestem ciekawa tego egzaminu.^^  Uwielbiam wstawać wcześnie rano i patrzeć na wschody słońca. ^^
Na poprawę humoru dzisiaj troszkę inspiracji i jedno zdjęcie mojego autorstwa , resztę możecie oglądać w zakładce 'Photography'.








 A teraz jedno zrobione przeze mnie ... jak widać wszystko budzi się do życia . ^^

Jeśli chcecie powiększyć wystarczy kliknąć na obrazek. I jak wam się podoba to zdjęcie? :)
Utworzyłam nową podstronę ze zdjęciami mojego autorstwa " Photography " - Zapraszam do oglądania i komentowania. :)

43 komentarze:

  1. Ja dzisiaj tez rano wstalam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje
    te twoje zdjecie -mmm cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnee
    Obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ?Ja też lubię wstawać rano i patrzeć na wschód słońca i jeszcze przy tym piękna piosenka w słuchawkach <3
    Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny foty, jak widzisz nawet patrzenie na wschód słońca jest ciekawszy niż nauka do egzaminu :D


    zapraszam do siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcie i fajne inspiracje:3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma to jak inspiracje :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe inspiracje ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne foto :D i wg. zaglądaj czasem do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój brat też pisze te testy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz piękny nagłówek!:)
    fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne inspiracje ^^
    jak chcesz to obserwuj - będzie mi bardzo miło ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje :-)
    jeśli chcesz obserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne fotki!!!
    swietny blog.
    dzieki za komentarz :D

    obserwujemy? prosze :*
    ja juz obserwuje! ^^

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia z egzaminem !! xD

    Twój blog też jest bardzo fajny. Obserwacja? Z chęcią ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia na egzaminie ;*
    ładne to zdjęcie robione przez ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzeniaa, fajne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne. :) Ja też uwielbiam wschody...mmm :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo :)
    Uwielbiam wschody jak i zachody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też lubię wschody słońca, ale nigdy nie widziałam na żywo bo nie potrafię wstać rano, ale chyba się zmuszę bo chciałabym zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  21. daj se na pełny ekran jest przy tej dziewczynie w bluzce w baski czarno-białe po lewej stronie dużo razy się pojawia 1;05 1;07 np jest gada z tamtą dziewczyną w paski ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne inspiracje,trzeba się w końcu wybrać na jakieś zakupy. Robisz ciekawe zdjęcia. A piosenka to: Mesajah-"Tak musi być". Dziękuje za komentarzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny Blog ! ; D
    Zapraszam na swój , mam nadzieję , że się spodoba ; P
    Obserwujemy ? ^ ^

    OdpowiedzUsuń

  24. witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale myślę, że zostanę na dłużej;-)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, w którym można wygrać srebrną bransoletkę Apart i wiele innych cennych nagród:

    KLIK KLIK KLIK

    KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zdjęcia i to Twoje również.:) Zachęcam jednak do wrzucania większych zdjęć.:)
    Powodzenia na egzaminie, na pewno sobie poradzisz!:)

    Zapraszam do siebie, mam nadzieję, że weźmiesz udział w konkursie? 3maj się ciepło;*

    KONKURS:

    http://just-be-stylish.blogspot.com/2012/04/konkurs-bizuteria-do-wygrania.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)