wtorek, 19 czerwca 2012

Bomba, chodząca...

 Nie wytrzymam ani chwili dłużej w tej szkole z tymi patologicznymi ludźmi -.-
 Ja się pytam, jak będąc człowiekiem, który co rusz opowiada o możności wypowiadania własnego zdania w każdej chwili, w każdym miejscu i w każdej sytuacji może cię zjechać za każdym razem, gdy powiesz coś nie po jego myśli?
 Druga sprawa: Nikomu się nie podoba pomysł powyższego osobnika i za jego plecami nadają ostro. Tylko szkoda, że kiedy już coś powiedziałam na ten temat, nikt, kompletnie NIKT się za mną nie wstawił. DZIĘKI!
 Trzecia sprawa: Może to moja wina, bo zawsze większość rzeczy była zorganizowana przeze mnie, a jeśli nie zorganizowana, to przynajmniej byłam w to wszystko angażowana. Może to moja wina, bo zawsze było po mojemu. Ale jakim prawem teraz, osoby, które przez 9 lat nie wyrażały żadnego zaangażowania i wszystkie decyzje potrafiły skrytykować mieszają się w jedną z najważniejszych "imprez" uczniów gimnazjum. Ok, niech w końcu coś zrobią, ale DO CHOLERY - trzeba mieć na uwadze zdanie innych! Przeżyłam to, że zmienili DJ'a, przeżyłam to, co wymyślili z zaproszeniami (chociaż i tak nie weszło to w życie), ale ich bunt co do tańczenia poloneza, playlista, który robią oraz to, w jakim stanie chcą przyjść - woła o pomstę do nieba!
 Takie chojraki, które szanują wolność słowa, a nie dopuszczają do siebie zdania innych. Oby tak dalej - życzę powodzenia i za przeproszeniem WYPIE*DALAM z tej szkoły. Adios -.-

+ wyniki konkursu już niedługo :)

12 komentarzy:

  1. zgadzam się z tobą !!! mam tak samo u siebie w szkole !

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż niektórzy ludzie już tacy są-.-
    ale jeszcze 10 dni i już ich nie zobaczysz:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje . . . Powinni uszanować to , że już jakiś czas się angażujesz , wiesz co robisz i Ci zaufać, przede wszystkim . . .

    OdpowiedzUsuń
  4. A może uszanuj też ich zdanie? Jak chcą przyjść i jaką playlistę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę przedstawiać całego zarysu sytuacji, bo to nie jest raczej do opublikowania,. Tylko, że oni robią wszystko po swojemu nie dopuszczając do tego nikogo. Ok, niech puszcza kilka swoich piosenek, ale niech to nie będzie cała playlista...

      Usuń
  5. ja bym to miała w d , szkoda nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście są dziwni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję sytuacji w szkole. -,- No cóż są ludzie i parapety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sek w tym, że zawsze się z wszystkimi dobrze dogadywałam. Szkoda, że kończąc tą szkołę WSZYSCY stworzyliśmy tak niemiłą atmosferę w klasie ;/

      Usuń
  8. co do demota, to często jest tak, że nawet nie chce się robić tego tunelu.. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. haha często robię sobie tunel w kołdrze :D

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)