czwartek, 30 sierpnia 2012

Back to school (1)

 Cześć :)
 Jako, że spodobał Wam się pomysł z serią "Back to school" przybywam do Was dzisiaj z pierwszą jej częścią :)

 Wszystkie moje książki i zeszyty są przechowywane nie w biurku, ale... w półce. Mam dwójkę starszych braci (19 i 20l.) oraz młodszą siostrę (prawie 4l.). W domu mieszkam oczywiście z rodzicami, no i do pewnego czasu mieszkała też babcia. Mój dom jest piętrowy, ale problem w tym, że pierwsze piętro jest nie wykończone i mieszkamy na stosunkowo małej powierzchni - nie mam nawet swojego pokoju -.- Biurka moim braciom zostały zakupione po ich komunii, ja w tedy chodziłam jeszcze do przedszkola. Rzecz jasna zostały one wykorzystane przez nich, a kiedy już poszłam do szkoły, trzeciego biurka nie było gdzie postawić - smuteczek ; ( Dlatego też moje rzeczy były w małej półeczce w kuchni (xD), ale kilka lat później opróżniłam jedną półkę w pokoju i tam przeniosłam swoje rzeczy. W tym roku zwolniły się oba biurka, bo moi bracia pokończyli szkoły, ale zdecydowałam, że rzeczy w półce pozostaną. Dlaczego? Bo jest szeroka, wszystko jest poukładane na jednej płaszczyźnie i łatwiej jest mi tam zachować porządek.

Oto ona, a w zasadzie jej wnętrze:
Po prawej stronie(mojej) trzymam książki, poukładane od największej(na dole) do najmniejszej(góra). Obok nich zawsze miały swoje miejsca ćwiczenia, a teraz, kiedy już ich nie mam znajdują się inne rzeczy, które zaraz Wam przedstawię. Kolejną rzeczą są zeszyty poukładane w stosik, który co rusz się przewraca, muszę wypracować jakiś system ich ułożenia, żeby stosik był stabilny. Po lewej stronie znajduje się pudełko, którego wnętrze zobaczycie w którejś z kolei odsłonie serii "Back to school", a na nim leży sobie duża kosmetyczka. Zapomniałam włożyć tutaj małą kosmetyczkę, ale zobaczycie ją na osobnym zdjęciu. A! no i nie zwracajcie uwagi na zepsuty telefon i ładowarkę, ale zawsze tam leży, kiedy pudełko jest pełne, kiedy go opróżniam to telefon ląduje w pudełku :P

No to teraz przybliżenie na książki:
    Na zdjęciu widzicie tylko 4 książki, nie chciało mi się ich wyciągać więcej, a z resztą nie ma co się nad nimi rozwodzić, bo to nie ode mnie zależy jakie kupuję :) Powiem tylko, że zazwyczaj książki zamawiam z internetu ze stron wydawnictw albo z księgarni internetowych :)

Teraz rzeczy, które znajdują się obok książek:
Czyli pomoce naukowe, jak na razie jest to atlas, który był dołączony gratisowo do książki z geografii, a takiego mi było trzeba, bo już myślałam, że kiedyś będę musiała przytachać mój gigantyczny atlas i ulokować go na cały rok w szafce szkolnej ;) No i są jeszcze karty pracy ucznia z biologii, które również był dołączone do książki z tegoż przedmiotu.
 Znajdują się tam również 3 teczki, które opiszę Wam w kolejnej części :)

Zeszyty:
Wzięłam do zdjęcia po jednym z każdego rodzaju zeszytów, ale na nie również mam zaplanowaną osobną notkę.

Duża kosmetyczka:
Już troszkę zmaltretowana, ale będzie idealna na baseny, które mam w tym roku w ramach lekcji w-f. Ma idealną wielkość, gdyż pomieści nawet szczotkę do włosów, więc myślę, że się sprawdzi.

Mała kosmetyczka, której nie było na zdjęciu zbiorowym:
Małej kosmetyczki nigdy specjalnie nie nosiłam do szkoły, a jeśli miałam przy sobie jakieś kosmetyki - najczęściej balsam do ust :P No, ale w tym roku postanowiłam to zmienić. Mam zamiar zakupić jakąś nową, bo tak wg. mnie do najładniejszych nie należy. jej wnętrze zobaczycie w następnej części.

A teraz pudełko:
No i tajemnicze pudełko, na samej górze widzicie dwa piórniki, a więcej dowiecie się w kolejnych częściach :)

I jak podoba Wam się pierwsza część serii? Jak Wy macie zorganizowane swoje przybory szkolne?

9 komentarzy:

  1. To czekam na kolejne posty tego typu! :) Ja wszystko trzymam gdzie indziej jeśli chodzi o takie rzeczy do szkoły xd haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez rok szkolny wszystko mam na półce w pokoju ^^
    Ale jeszcze nie mam zakupionych wszystkich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo mamy parę takich samych zeszytów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna notka :) czekam na 'wnętrzności' tych tajemniczych rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa notka <3
    ja jeszcze wogole nie mam zakupionych zeszytow xD

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna notka czekam na nastepna XD

    OdpowiedzUsuń
  7. o nie, wszędzie ta szkoła ! ja nie chcę ! XD A tak a propo to do której klasy idziesz ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam prawie wszystko PRAWIE XD

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)