środa, 15 sierpnia 2012

SomeDays - Mobile mix ; )

 Dobry wieczór :)
 Jak Wam mija środa? Mi bardzo aktywnie, nie mogę się ruszać - zaliczyłam dzisiaj wycieczkę do ZOO do Ostravy w Czechach. Byliśmy tam pół dnia, nie mogłam już wytrzymać po  trzech godzinach łażenia, a kiedy wreszcie po ponad pięciu usadziłam tyłek w samochodzie - byłam w raju :O
 Mam dla Was mix zdjęć z telefonu z ostatnich dni :)
 Na początek dwie bezsensowne fotki z naszych "namiotów" oraz coś co zastałam po powrocie do domu ;)
Czytanie bezsensownych artykułów + ta która trzyma gazetę to nie kto inny, jak nasza JimJam :D

Ketchup do naszych "HotKiełbasianychBułek" :P

No a tutaj jeszcze czyste najacze ;3


 W niedzielę przesiedziałam z tatą i siostrą pół dnia u babci. Miałam czas na zrobienie zdjęć nowego lakieru :D
Wibo nr. 412.

again :)

Pomarańczowo :P

Gramy z Zuu. w memory :D
 
 No a tutaj już trochę z dnia dzisiejszego :)
Mapka - mój wierny przyjaciel :)
Zuu. ogarnia mapę :)

Donkey :P

Takie cuś :P

  Co sądzicie o takich mix'ach, podobałyby się Wam gdybym dodawała je częściej? :)

8 komentarzy:

  1. świetne są takie miksy ! :)
    świetne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia :D
    a `najki` jakie czystee :D :O :D

    klikniesz mi w reklamę/y? ( pierwszy gadżet po prawej stronie) Oczywiście nie musisz :) Jeśli chcesz coś w zamian napisz w komentarzu :) Z góry dzięki ;)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm, świetne zdjęcia ;D
    Ah, najacze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako mala dziewczynka uwielbialam chodzic do zoo, i sie to nie zmienilo. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne :D a co do butów to dobry wybór ! XD Jak ja mam ochotę teraz iść do zoo po tej notce mam nadzieję że kogoś na to namówię jeszcze. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, tak , tak ja chce więcej miksów !:D

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)