wtorek, 2 października 2012

Long break.

 Witam Was po długiej przerwie, jak Wam minął pierwszy miesiąc w szkole?
 Mnie nie było właśnie dlatego, że zaczęła się szkoła, na nowo trzeba się było przystosować do takiego trybu życia, na początku było ciężko - rano z łóżka zwlekałam się na ostatnią chwilę, zawsze spóźniona biegłam na autobus, pół dnia w szkole, poznawanie się z ludźmi, przełamanie strachu i pójście do sklepiku (xD), a potem znowu bieg na autobus i wracanie do domu na wpół żywym, spanie, uczenie się i znowu spanie. Ale już się przyzwyczaiłam - jest lepiej, nie wracam już do domu tak skonana i mam siłę, żeby przysiąść do książek ;x
 A ogólnie to jedna wielka NUDA, nic się nie dzieje -.-
 Brakuje mi byłej klasy <3
 Swag, swag on me xD
 Ty się wal :*
 I Ty też się wal ;)
 A Ty w końcu kojarz fakty ;>
 A Ty się nie wyprowadzaj!

 No i mamy jesień :O
Nigdy jej nie lubiłam, ale coraz bardziej się to zmienia ;)

 Na moje wieczory składa się głównie książka, ciepły kocyk, kakao i zamiary nauki, no właśnie... zamiary ;>

A teraz idę się germanizować, ale obiecuję, że w najbliższych dniach postaram się pisać regularnie! :)

9 komentarzy:

  1. szukam plusów w tej jesieni, lecz takich szyb w kroplach deszczu nigdy nie polubię, ale zdjęcia cudne i takie nostalgiczne :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhh, nie lubię jesienii :c

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień nie najprzyjemniejsza pora roku, przyznam :) na początku też tak miałam ze szkołą. rano leciałam na złamanie karku, wracałam, padałam na twarz, multum nauki :) ale teraz jakaś taka energia we mnie wstąpiła :))

    OdpowiedzUsuń
  4. [SPAM]
    Chcesz wiedzieć jak inni postrzegają Twojego bloga ? Nic prostszego, wystarczy zgłosić się do naszej ocenialni, a to przecież nic nie kosztuje ;)
    http://pinniculum.blogspot.com/ Serdecznie zapraszamy .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowy blog :)

    Wbij czasem do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tam lubię jesień ;)


    zapraszam do mnie, nowa biżuteria ;)
    czekoladowoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)
    Obserwuję, liczę na to samo :*
    olga-and-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)