niedziela, 28 kwietnia 2013

TOP 5 ulubionych blogów "modowych"

Cześć! :)
Dzisiaj na dworze bardzo nieciekawa pogoda - pochmurno, zimno, deszcz, brr...
Przynajmniej mam motywację, żeby nigdzie nie wychodzić i napisać posta ; )
_____________________ 
Tak więc chciałam Wam dzisiaj przedstawić 5 moich ulubionych blogów związanych z modą.
(klikając na obrazek przeniesiecie się na bloga)

Piękna "Miss Ferreira", zabawne opisy, cudowne ubrania, profesjonalne zdjęcia - luuuubimy <3

"Wieszak na wybiegu" to mój zdecydowany faworyt, dowiemy się wszystkiego o życiu modelki (możemy czytać jej pamiętnik), do tego zdjęcia z sesji, inspiracje, czasem przepisy czy recenzje kosmetyków - naprawdę bardzo serdecznie polecam!

Blog prowadzony przez młodą, bardzo sympatyczną i energiczną Gabrysię :) 
Z chęcią ukradłabym jej szafę! Zdjęcia wykonuje jej mama, ale są naprawdę profesjonalne, widać na tym blogu dużo świeżości i kreatywności, uwielbiam tam zaglądać :)

Blog Pauliny - nieziemska figura, piękna twarz, multum pomysłów na niesamowite zestawy - to w skrócie o niej samej i o blogu. Również polecam! 

I z przymrużeniem oka blog pełen jadu, ale jednak bardzo zabawny - można się pośmiać i choć nie zgadzam się z wszystkim co tam można znaleźć, to nie można traktować tego poważnie - uwielbiam na niego wchodzić :)

_____________________ 

Tak więc oto moje TOP 5 - z upływem czasu znajduję nowe perełki, więc jeśli uzbieram kolejną "piątkę", na pewno Wam ją pokażę, a tymczasem możecie spodziewać się kolejnej listy blogów, ale o innej tematyce.

A teraz podzielcie się swoimi ulubionymi blogami związanymi z modą lub wypowiedzcie na ich temat, a może czytacie któreś z powyższych? 




2 komentarze:

  1. U mnie akurat słoneczko wyszło^^
    Fajne są te blogi. osobiście lubię trzy z nich^^ pierwszy, drugi i ten ostatni^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog. mam podobne balerinki do twoich. zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)