czwartek, 24 maja 2012

Dni otwarte ;)

 Hej, hej :)
 Wczoraj razem z całą klasą byliśmy na dniach otwartych w LO połączonych z zawodami w piłkę nożną. Ja miałam być rezerwową, ale, że rezerwowe już były dwie + ja, to dałam sobie spokój z bieganiem za piłką w taki upał i poszłam zwiedzać szkołę.
 Musze przyznać, że były to najlepiej zorganizowane dni otwarte, na których do tej pory byłam. Na początku była krótka prezentacja o szkole, a potem strasznie śmieszny skecz, tamtejszego Kółka Kabaretowego. 15-minutowe pokazowe lekcje w każdej klasie (zazwyczaj trwały krócej), które były ciekawe i urozmaicone. W klasie chemicznej przeprowadzaliśmy doświadczenia. W naszej szkole nie mamy żadnego profesjonalnego sprzętu do doświadczeń, więc robimy tylko te mało skomplikowane, więc w liceum był to dla nas duży +. Co jeszcze było ciekawe, to w jednej z klas rozgrywał się turniej w FIFE. Nie,żeby mnie to interesowało, ale jakie tam były ciaaasteczka! :D Oczywiście Juczek, jak to Juczek, chyba z dwie godziny spędziła na graniu  z chłopakami właśnie tam :P
 Następnie poszliśmy na szkolne boisko pokibicować naszym dziewczynom, które zajęły 2. miejsce :D
 Przy okazji było śmiesznie, bo K. wylał na dziewczyny z innej szkoły (moje znajome) wiadro zimnej wody, w szczególności cała mokra była P.  Więc ja potem zagadałam K; no a one się zemściły i tym razem on został oblany, a potem biegał za mną, żeby się do mnie "przytulić", uff... uciekłam :D
 Poznałam chłopaków z kabaretu i ogólnie było strasznie fajnie :P
 Wróciliśmy do szkoły na dwie lekcje, Zdawaliśmy RKO.
 Dowiedziałam się czegoś nowego i humor poszedł sie paść -.-
 Ale po rozmowie z Dziobem już wszystko ok, Kocham Cię Mała :*
 A ja już się żegnam i powoli zbieram się do szkoły, pa :)

 

12 komentarzy:

  1. Fajnie spędzony dzień w LO widzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też liczę na jakichś fajnych chłopaków w liceum, do którego idę. : D

    OdpowiedzUsuń
  3. W liceum są najlepsi chłopcy ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. My na chemii mamy dużo doświadczeń, tyko gorzej jak coś się wyleje ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. to fajnie spędziłaś tam czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grasz w fife :D u ans w szkole chcą zrobić strefę kibica na euro :D


    z jakiej mangi wzięłaś foto

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż,u mnie w LO wcale nie jest tak kolorowo,jakby się mogło wydawać..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z koleżankami powyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. my jutro przyjmujemy podstawówkę na dni otwarte w gimnazjum :)
    będę coś opowiadać o naszej gazetce szkolnej xd

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)