środa, 23 maja 2012

pola tulipanów..

Hi everyone. :D
Dzisiaj było tak ciepło na polu, że moje postanowienie się nie sprawdziło i całe południe przesiedziałam w domu.  Późnym popołudniem wyszłam na chwilę porobić zdjęcia m.in tulipanom. Dowiedziałam się że tulipan jest symbolem Holandii . Odmian tulipanów na całym świecie jest ok. 120 . ;o





W Holandii można zobaczyć ogromne pola porośnięte tymi kwiatami. Na żywo pewnie są jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach! Chętnie zobaczyłabym je z bliska
____________
Wieczór spędzę przy oglądaniu jakiegoś filmu, tak więc, Do zobaczenia!

11 komentarzy:

  1. Kocham tulipany, jak mieszkałam na wiosce to za oknem miałam ogródek pełen tulipanów.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Supper, kocham robić zdjęcia kwiatkom... Fajowy blog, zapraszam do mnie, nowe posty :) Zaobserwujesz ???

    OdpowiedzUsuń
  3. zauważyłaś, że tulipany są bardzo fotogeniczne, piękne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym je zobaczyć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym je zobaczyć na żywo :D Lubię tulipany ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tulipany. są to moje ulubione kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  7. też chętnie zobaczyłabym je z bliska^^

    OdpowiedzUsuń
  8. W podstawówce nasza klasa miala zaprezentować Holandię i od tego czasu wiem że tam rosną tulipany :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej,ale czad:)
    chciałabym takie odwiedzic
    buziaki
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne są tulipanki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. te pola z Tulipanami są przecudowne ! Chętnie bym wybrała się do Holandii o tej porze !
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)