środa, 30 maja 2012

REKRUTACJA !

Hej !
Dzisiaj przychodzę do Was z ważną informacją dla nas. A mianowicie poszukujemy nowej współautorki bloga , która będzie miała czas z nami pisać . Zdarzają się nam nieplanowane wyjazdy i między innymi stąd czasami brak czasu na pisanie , dlatego zawsze przyda się ktoś do pomocy. 
Oczywiście tematyka pisania jest dowolna .
Nie ma wyznaczonego przedziału wiekowego , tak więc każdy może się zgłosić. :-)
Jedynie co trzeba zrobić to wysłać na e-mail :

ewelina.lila@gmail.com

przykładową kartkę z pamiętnika. Nie trzeba w niej opisywać swojego życia, może ona być wymyślona. Najbardziej pod uwagę będziemy brały kreatywność i styl pisania.
Zgłoszenia przyjmujemy do 10 czerwca 2012r.
Tak więc, wszystkim ochotniczkom życzę powodzenia !

35 komentarzy:

  1. chętnie bym się zgłosiła ale nie chcem nikogo zawieść ponieważ ostatnio nawet na swiom blogu zamieszaczam bardzo mało notek i wgl. mam nadzieje że kogoś znajdziecie ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że znajdziecie kogoś odpowiedniego. Ja na razie zostaje na swoim blogu, jakoś mi szkoda go zostawić. A wam życze powodzenia w szukaniu nwoej redaktorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabym ci pomóc ale moi rodzice dają mi ostatnio chore szlabany na komputer więc przykro mi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolny czas poświęcam na swojego bloga, planuję duże zmiany - więc brak czasu ;

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję że kogoś uda Wam się znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią sama bym się zgłosiła,
    ale muszę nieźle kombinować, żeby znaleźć trochę czasu na swój blog :/
    Życzę powodzenia wszystkim chętnym :)
    i Wam, żebyście znalazły kogoś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ;[
    Na pewno kogoś znajdziecie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm...ja się zastanowię , bo sama prowadze bloga i jeszcze mam małe "urwanie głowy" :) Ale mam nadzieję , że znajdzie się ktoś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może ja się zgłoszę, ale to później bo nie mam teraz czasu . ;|

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia.:D ja bym się zgłosiła ale niestety nie mam czasu.:(

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w wyborze nowej współautorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w poszukiwaniach ;-)
    Jeśli interesuje Cię stylizacja, zdobienie paznokci, zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. pomogłabym ale sama ostatnio narobiłam sobie zaległości z blogiem. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Może się zgłoszę, ale niestety w wakacje dużo mnie nie będzie, więc nie wiem czy to coś da ;/
    Jeszcze pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia w poszukiwaniu wpolwlascicielki! ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. karolina-siniecka@wp.pl... Chciałąbym się zgłosić... Napiszesz do mnie na poczcie dokładniej o co chodzi z tą kartką z pamiętnika?

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kiedyś przechodziłam blogowanie w kilka osób i nie wspominam tego okresu zbyt dobrze, aczkolwiek życzę jak najlepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety jak na razie nie mam czasu :<
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog !
    Chciałabym się zgłosić ale ostatnimi miesiącami mam nieplanowanie wyjazdu i dużo nauki.
    Super blog i wpadnijcie do mniee ! ;**
    http://fashion-andstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Noo ;d Wysłałam zgłoszenie :D

    Zapraszam do mnie :

    www.streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłoszę się, mam nadzieję, że się spodoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog. :D będę tu wpadać częściej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia. Mam nadzieję, że znajdziecie fajną współautorkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  24. to czas sie brac za klawiature i pisac kmous sie poszczesci

    OdpowiedzUsuń
  25. Kuuurcze, chciałabym się zgłosić, ale sama nie wyrabiam.
    Jakby to było na wakacjach, to bym sie zgłosiła...
    Szkoda... :'(

    OdpowiedzUsuń
  26. powodzenia w szukaniu! pewnie trudno będzie, sama chętnie bym się zgłosiła ale niestety brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w poszukiwaniu, ale bardzo trudno jest znaleźć kogoś, kto będzie dobrze pisał i nie będzie chciał prowadzić własnego bloga:D
    Zapraszam do mnie: http://wkinieinafotelu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Eee tam, ja wole zostać przy swoim blogu i skupiać się tylko na nim ☺
    --------
    kluskiwnosie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)