wtorek, 29 maja 2012

Where have you been all my life?

 Siemano! :)
 Jak Wam leci dzień? Mi dosyć tak, chociaż jestem na skraju załamania nerwowego w związku z wyborem szkoły ;x Wkurza mnie również to iż w piątek ma padać, a przez resztę weekendu ma być zimno oraz to, że w sobotę trzeba iść do szkoły (chyba mnie tam jednak nie zobaczą :D ) - wszystkie te czynniki razem wzięte stworzyły pięknego buldożera, który skutecznie rozwalił całe moje weekendowe plany - gooood -.-
 Mimo wszystko są nowe i mam nadzieję, że przynajmniej te wypalą. Może w końcu uda mi się wyciągnąć J. do miasta- to byłby sukces, gdyż wydaje mi się, że nie lubi tamtejszego towarzystwa ;x Jak można nie lubić moich dzióbków!? :D
 Dzisiaj lekki przypał i uwaga za wojnę na prysznice po w-f'ie. Trochę pływało, ale no... nie wiem o co się czepiają xD Potem sprawdzian z maty z całego roku i w efekcie żegnam się z moją piątką na koniec, miłooo...
  A tak ogólnie to znowu się pogoda psuje!!! Co roku jest to samo -.- Mimo wszystko mam nadzieję, że przyszły weekend spędzę w tym samym gronie co zeszły i że znowu będzie tak zabawnie ; )
 Trzymajcie Was, a teraz zostawiam Was z ciekawa nutką :)

11 komentarzy:

  1. milego wypadu zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą piosenkę.
    Ostatnio ciągle jej słucham , tylko słuchawki
    mi się zgubiły niestety :c Ale muszę jakoś przeżyć.
    Zapraszam do siebie. NN
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna piosenka, <3

    pogoda jak na razie śliczna, słoneczko ;p <3

    OdpowiedzUsuń
  4. musze posłucjac w końcu tej piosenki . :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wojna na prysznice? Hahahha :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. znam tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O macie prysznice w szkole ?
    Lubie ta nutkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tu, bede tu często wpadac :)

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)