piątek, 4 maja 2012

TAG - 11 pytań. :)

Hej!
Druga część tagu , tym razem zostałam otagowana przez MiniStyle ! Dziękuje!

Zasady tagowania :
  1. Każda otagowana osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
  2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście. 
  3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAG-u i napisz je w swoim poście.
  4. Wymień osoby w poście, które otagowałeś/aś. 
  5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

 Pytania: 
1. Skąd pomysł by założyć bloga?
Sam od siebie przyszedł. :)
2.  Masz obsesje na punkcie któreś części swojego ciała? (uważasz że jest brzydkie, grube czy cos , choć nikt tego nigdy nie powiedział?)
Nie mam żadnej obsesji. ;)
3. Jaki kosmetyk okazał się w twoim przypadku największą porażką ?
Hmm.. nie maluję się więc trudno mi ocenić , a do tych których używam teraz nie mam zasterzeń. 
4. Jakiej piosenki słuchasz gdy potrzebujesz pocieszenia?
G.NA - 'Black&White'
5.  Jaką książkę ostatni przeczytałas - i jaką bys mi poleciła? 
Jestem w trakcie czytania Igrzysk Śmierci i polecam tą książkę. :)
6.  Jest jakas rzecz , bez której nie mogłabys normalnie funcjonować?
 Nie ma takiej.
7. Jak rozpoczynasz swój dzień ? ( - kiedy nie musisz nigdzie isć i się speiszyć)
Jem śniadanie i jeśli jest ładna pogoda wychodze na podwórko . :)
8. Wies vs miasto . Które i czemu?
Zdecydowanie Wieś, lubię zapach kwitnących drzew i ładne widoki , w mieście tylko bród , smród i pełno śmieci.^^
9. Lubisz się malować ? Nie masz poczucią , że obciążasz tym samym skóre? 
 Nie maluję się. :)
10. Starasz się być na bieżąco z modą ? Tak/Nie - dlaczego ? 
Tak , ponieważ chce wiedzieć co jest na topie a czego unikać. :)
11.  Ulubiony film , przypominający wam wasze życie choć w najmniejszym stopniu to : ?
Nie ma takiego. ; )

Taguje:

Moje pytania:
1.Jakie książki najchętniej czytasz?
2.Masz jakąś ulubioną książkę?
3.Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny?
4.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
5.Baleriny vs. trampki?
6.Jak długo blogujesz?
7 .Twoje największe atuty?
8.Jesteś kreatywna?
9.Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
10.Gdzie pojechałabyś na wymarzone wakacje?
11.Co najpierw zrobiłabyś gdybyś wygrała w totka?
Wieczorem może uda mi się jeszcze napisać, a jeśli nie to spodziewajcie się notki jutro rano. :)

16 komentarzy:

  1. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam już trzy razy tagowana więc ten tag potraktuję jako pytania do mojego innego tagu "50 pytań do.." :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi:)
    Ale ja jakoś nie lubię tych tag'ów :P

    Obserwuję:]
    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz na moim blogu :) Zapraszam na niego ponownie : ), a w zasadzie na dwa moje blogi http://najamajke.blogspot.com/ -POJAWIŁ SIĘ JUŻ NOWY, 24 ROZDZIAŁ (blog z opowiadaniem) i http://dziwnainaczej.blogspot.com/ (przemyślenia, rady, opinie, felietony - mój punkt widzenia). Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko odpowiedzi.:D
    Zapraszam do mnie Ciebie i innych na nową notkę.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne odpowiedzi^^
    a w tagu już brałam udział i dałam odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi. Dzięki takiemu czemuś możemy więcej się o tobie dowiedzieć !

    Zapraszam do mnie - nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ! ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA ! Proszę ... : < http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też staram się być na bieżąco z modą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. TAG-uję Cię!♥ Więcej informacji znajdziesz u mnie: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki ale nie bawię się w to :)

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)