niedziela, 31 marca 2013

Happy Easter!

Cześć, cześć!
 Chciałam Wam złożyć świąteczne życzenia w imieniu swoim oraz JimJam z tym, że trochę się pogubiłam i nie wiem jakie to święta, bo metr śniegu na dworze oraz niekończąca się śnieżyca miesza w głowie w ostatni dzień marca...
 W takim razie Wesołego jajka i mokrego(nie-śnieżnego) dyngusa! :)

A teraz zmykam robić obiad, który swoją drogą nie mam pojęcia jak zjem, bo już po śniadaniu i ciastku jestem peeeełna. Czeka mnie jeszcze popołudnie u babci z rodzinką (oddam życie za sos tatarski babci), więc kolejne kilogramy, o matko - będzie trzeba chyba powrócić do a6w :D
 Tak więc jeszcze raz życzę Wam wszystkiego najlepszego i pełnych brzuchów, a tymczasem będę się z Wami zegnać, DO POCZYTANIA ^.^



To już rok, wczoraj byłam Cię odwiedzić, była pustka i nic więcej. Nie potrafię sobie Ciebie tam wyobrazić, drugie święta Wielkanocne bez Ciebie, poprzednie były straszne, te tez będą, tęsknię, tak bardzo ;( 


2 komentarze:

  1. No.. mała przesada z tą pogoda, fakt.
    Ale za to święta są i jestem szczęśliwa. Tobie tez zycze najlepszego^^
    Pozdrawiam serdecznie^^



    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. no pogoda to jakiś żart :/

    OdpowiedzUsuń

1. Nie bawię się w stylu: Ty mnie obserwujesz to ja ciebie też.
2. Komentarze złośliwe / z wulgaryzmami będą usuwane.
3. Podoba Ci się blog / chcesz być na bieżąco to zaobserwuj i nie pytaj się czy 'obserwujemy' .
4. Nie spamuj!
5. Odwiedzam każdy blog który skomentował mojego bloga!
6. Dziękujemy za miłe komentarze , mamy nadzieję, że jeszcze tutaj wpadniesz. :)