czwartek, 10 maja 2012

Wroclove.!

Tak więc wczoraj po 22 wróciłam po trzydniowej wycieczce szkolnej do Wrocławia.DLACZEGO? Minęło mi to bardzo szybko, a była to wg mnie nasza najlepsza wycieczka.
Zrobiłam kilka zdjęć, niestety telefonem, bo nie zabrałam aparatu. Jako, że jakość średnia, to podrasowałam je troszkę.
Oto krótka fotorelacja :)
1. Pierwszego dnia w poniedziałek wyjeżdżaliśmy bardzo wcześnie, jechaliśmy pociągiem. Nie dość, że w nocy mało spałam, to jeszcze rano obudziłam się chora -.- Podczas podróży czułam się tragicznie, a tutaj jeszcze zerwała się trakcja, musieliśmy się dwa razy przesiadać. Droga, która miała trwać 3 godziny trwała ok.6  Kiedy już dojechaliśmy poszliśmy na Panoramę Racławicką, która, swoją drogą, zrobiła na mnie niesamowite wrażenie. Następnie spacerowaliśmy po starym mieście, potem kolacja i noc w Domu turystycznym :D
Widok z Katedry

Tutaj również i pozdrawiam pana, który straszył mnie spadającą windą, kłócił się ze mną o wiek, w którym została wyprodukowana winda, a na końcu przybił mi pieczątkę na rękę, której do tej pory nie domyłam...:P

Most Miłości, strasznie mi się spodobał, to zdjęcie robi za tapetę w moim telefonie :P

2. Drugiego dnia obudziłam się już w lepszym stanie, w zasadzie bolało mnie tylko gardło, więc było całkiem OK. Poszliśmy do ZOO, gdzie mieliśmy ponad 4 godziny czasu wolnego. Najwięcej czasu spędziłyśmy chyba przy kotikach (TAK! Wreszcie zapamiętałam nazwę :P) i w Dziecięcym ZOO, czy coś takiego, gdzie biegały takie małe, słodkie kózki oraz przy wybiegu pawianów :P Kolejnym punktem naszego planu był pokaz fontann przy Hali Stulecia, Pergola i Ogród Japoński, który nie zrobił na mnie żadnego wrażenia - właściwie to wyszliśmy z niego po 15 min; chociaż mieliśmy tam niecałą godzinę. Po obiadokolacji udaliśmy się na Rynek, gdzie akurat kibice klubu WKS Śląsk świętowali zdobycie Mistrzostwa Polski (o ile się nie mylę). Było tłok jak cholera, ale było też ciekawie. Następnie był nocny rejs statkiem po Odrze, tam to wgl było dużo śmiechu. Pożyczyliśmy szaliki WKS i śpiewaliśmy razem ze zgromadzonymi na brzegach, czy tez przechodzącym po mostach ludźmi przyśpiewki klubu :P Potem już wróciliśmy do ośrodka i "grzecznie spaliśmy przez całą noc" :D

Kotiki (lub uchatki): Nelson, Jojo i Mandisa :)
Ogród japoński, drewniany most (YUMENDO-BASHI)
Ogród Japoński, kaskada wodna - żeńska ONNA-DAKI
3. Ostatniego dnia po śniadaniu mieliśmy podjechać pod Stadion Miejski, ale okazało się, że odbywa się tam jakiś projekt edukacyjny i mogliśmy nawet wejść na stadion, jednym słowem - WOW Następnie pojechaliśmy na rynek, gdzie mieliśmy około 4 godziny czasu wolnego, aż nie wiedzieliśmy co mamy ze sobą zrobić, więc siedzieliśmy w Mc'u :P Potem już wracaliśmy pociągiem, oczywiście opóźnienie niecała godzina, bo jakiś pociąg przed nami się zepsuł, ale bez takich niespodzianek nie byłoby to PKP :)

Oczywiście na wycieczce było bardzo, bardzo wesoło, ale szczegółów nie zdradzę :)
Szkoda tylko, że była to ostatnia wycieczka w takim składzie :/